رونمایی از چری E3 در چین
 
چهار شنبه 20 / 8 / 1392برچسب:رونما,ی,ی,از,چری,E,3,در,چین,ام,وی,ام,m,v,m,mvm,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

در سپتامبر سال جاری، خودروی chery e3 محصول جدید خودروسازی چری چین، طی مراسم با شکوهی در شانگهای رو نمائی شد. chery e3 بازدیدکنندگان خود را با طراحی مدرن، تکنولوژی های کاربردی و مشخصات فوق العاده حیرت زده کرد. 
chery e3 محصول جدیدی است که به دنبال خودروی arrizo 7 طراحی شده و نشان از ادامه ی مسیر توسعه در جریان رقابت های بین المللی و همچنین بهره وری از ایدئولوژی طراحی مدرن و تکنولوژی های کاربردی به منظور تجربه سبکی جدید در رانندگی، دارد.

 از لحاظ ظاهری e3 همان سبک نمای جلو در طراحی های خانواده chery را داراست و همچنین خط جانبی و طراحی عقب خودرو همزمان با کاهش مصرف سوخت، موجب تسهیل در سرعت بخشیدن به خودرو می گردد . از لحاظ فضا، e3 با2570mm  فاصله بین دو محور، مناسب برای خانواده های چند نفره طراحی شده است. فضای 500 لیتری و 24 مکان ذخیره سازی، بیشترین فضای ذخیره سازی در میان خودروهای هم کلاس را در e3 فراهم اورده است.

سیستم پخش این خودرو، dvd مجهز به صفحه 7 اینچی، gps و بلوتوث می باشد.  همچنین e3 دارای فرمان چند منظوره با امکاناتی همچون کنترل dvd و پاسخگوئی تلفن به منظور تسهیل فعالیت های جانبی در حین رانندگی است. chery e3 تنها خودرویی در این کلاس می باشد که مجهز به 6 سنسور پارک خودرو می باشد ( 2 سنسور در جلو و 4 سنسور در عقب خودرو) و سیستم گرمایش الکترونیکی در آینه دید عقب خودرو می باشد.
chery e3 مجهز به موتور acteco با حجم 1.5 لیتری می باشد که در لیست " 10 موتور برتر در چین" قرار دارد. همچنین این خودرو مطابق با استاندارد های جدید ایمنی در سال  2012، به srs iv ( کیسه هوا ایمن)، بدنه مستحکم همراه با فضای کافی نجات برای سرنشین مجهز گشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1000
بازدید ماه : 13187
بازدید کل : 462901
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2